Inte en aning

Hejsan på er! Dom flesta festar säkert redan nu haha. Själv sitter jag och pratar med min mamma i telefonen och inväntar på min älskling som åkte hem en snabbis, har inte en aning om vad vi ska göra idag. Har inte gjort något speciellt heller för den delen, har spelat för det mesta med min älskling på xbox haha.. Min älskling är världens bästa, han orkade inte komma till mig igår som han skulle, så fick han skuldkänslor så han gick ända från hageby hem till mig på natten, sooooo cuuuuute! :D Nu ska jag ta någonting att äta, hörs senare. Puss pusss



Kommentarer
REBECCA

sv: okej :) ikväll blir det myskväll med älskling och imorgon kanske vi ska på någon isgala, haha :D kram

2011-04-16 @ 21:07:09 | http://magicstory.blogg.se/
Anonym

hur har ni tänkt att försörja barnet osv när ingen av er har inkomst? och det är flera år kvar tills det + körkort, vart ska ni bo?hur ska ni plugga? känns lite skumt när man går in på din pojkväns facebook o ser statusar som ''FUCK ALLT DETHÄR'' att han ska bli farsa om några månader

2011-04-17 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!