Barnmorskan next

Godmorgon på er sunshines! :) Jag har inte kunnat uppdaterat så mycket för jag har träffat Michelle och Chato som precis har kommit ifrån finland, dom var borta i en vecka. Och så har vi firat min älsklings mormor som fyllde år igår också, det var riktigt trevligt och vi blev bjudna på massa gott.

Just nu ligger min älsklingn och sover jag ska väcka honom snart för vi ska vara i sjukhuset vid 2 och prata lite med barnmorskan osv .. Så nu måste jag väcka honom och att vi får i oss något innan vi går och att vi går i tid så vi inte kommer försent. Skriver när jag är hemma igen. Puss på er :)



Kommentarer
Anonym

Hej!



Jag tycker att du och din pojkvan är sjukt modiga som snart ska bli föräldrar, ta på er ett sånt stort ansvar redan nu, när ni själva är så unga. Jag skulle aldrig kunna tänka mig bli mamma nu (17 år) men längtar så sjukt mycket då den tiden kommer. Jag känner inte dig och ska därför inte lägga mig i dina beslut. Det enda jag undrar är bara hur ni ska klara er utan jobb och allt det där? Hur ska du kunna ta den egna tid till att vara tonåring som man inte kan när man är förälder?

som sagt jag tycker inte att det är fel att behålla barnet och tror på er men man undrar ju lite hur det ska gå.



Lycka till med allt och hoppas att går bra för er :)

2011-04-21 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!