Aj hopp aj hopp

Jag har inte gjort så mycket, bara umgåts med min älskling för det mesta, nu håller jag och min syster på med mat. På tal om min syster hon ville sätta sitt huvud mot min mage och ville kolla ifall hon hörde någonting, så sa jag till henne hoppas du får en spark i ansiktet! Hon svarade : Det hoppas jag med. HAHAHA jag tyckte det var roligt, vet inte om en del utav er förstår min humor riktigt hehe :D Jag sitter nu och dricker te i väntan på att maten ska bli klar, så kände jag som en kick i magen och jag hoppade till så blev det så typ 7 gånger till efteråt haha min bebis är helt vild i magen! Det har h*n fått från sin fader hähä. Nu ska jag fortsätta prata lite här med syrran, vi hörs senare.




Kommentarer
duvetnikkie

gud va fin du är! :)

2011-04-07 @ 11:30:07 | http://duvetnikkie.blogg.se/
Anonym

älskar din blogg !

2011-04-07 @ 21:57:07
fatimaswary §

så fin man kan va!

2011-04-09 @ 01:39:32 | http://fatimaswary.blogg.se/
Anonym

Hur ser Brandon på det hela, borde inte han vara lite skraj eftersom att han inte ens är myndig?

2011-04-12 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!