vitkål,röda böner mm

nu är jag hemma och det tyder på att nu ska jag ladda upp bilder från idag, jag och linda gjorde mat förut som jag nämnde, nyttig mat! vi gjorde vitkål med böner och papprika krydda i riktigt gott! ska visa er :)

när vi var o handla..


lagas maten..

sedan bönerna i ..

fixa kryddan tillsammans med olja

sedan blandar man det tillsammans med vitkålen och bönerna.

sedan var det klart.

sen frammåt kvällen svullade vi med chips och läsk framför tv:n

och det jag skulle säga till er är att jag fyller år imorgon :D ( 16 september ) så jag hoppas att jag loggar in här imorgon med lite gratuleringar, skulle vara sött av er .. nu ska jag sova godnatt på er :D




Kommentarer
emelie

grattis gumman <3

2010-09-16 @ 00:04:50 | http://ejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!