världens bästa syster.

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!

sant som sagt, jag har faktiskt världens bästa syster, och hon heter kimberly lindroos! hon får mig alltid på bra humör när jag är nere, hon ställer alltid upp oavsett vad det är för situationer, hon förstår mig så bra och jag älskar henne så starkt!! hon får mig att se framåt, hon får mig att inse vad livet innebär, hon är en sådan syster alla önskar sig. och bästa av allt är att hon kommer hit till norrköping i helgen och kommer stanna här ett bra tag! räkna med att vi ska umgås älskliiing! :D kolla in hennes blogg : www.kimberlyl.blogg.se


lil kimpis ♥ lil lindis

en gång systrar, föralltid systrar! sanna ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!