vad hände?

jag och linda drog ner på stan och fikade, helt plötsligt började jag bli yr jag såg nästan dubbelt mådde illa, började skaka vet inte vad som hände, så vi drog och käkade, men det var samma endå, sen drog vi till linda så vilade jag lite så blev jag bättre, min bebis fick mig att må bättre! :D min pappa har inte ringt mig idag? konstigt.. men han orkar väl inte ringa och fråga när jag ska sova hemma eftersom jag har flyttat hit, haha men imorn ska jag sova hemma tillsammans med min familj! så en natt här återigen.. nu ska jag hämta en powerking, skriver senare puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!