update

upps satt här framför datan och hade på kläm att jag hade glömt något .. att uppdatera! så vare ja.

jag och linda tog en promenad förut och träffade karro och någon snubbe till.. vi pratade lite oså sen drog snubben och linda ja o karro drog till mc och käkade, dock glömde jag min piercing där! smart ..

för övrigt har vi bara tagit det lungt, har precis blivit klart med lindas hår ( jag krusade det ) så nu sitter hon och krusar mitt hår hähä .. vi kan inte sova så vi gör något bara för att fördriva tiden lite. ska väl försöka sova efter vi är klara, men ska nog även ladda ner en film innan vi lägger oss, kommer inte orka skriva ett inlägg senare så säger godnatt nu,
GODNATT :D

bjuder på en låt sisådär lite spontant också!



Kommentarer
mr trekant

hörde att ditt huvud är litet ? är de sant..

2010-09-27 @ 02:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!