stadium arena.

nu är jag hemma efter 2dagar i hageby, ja och linda vaknade ganska sent imorse vi hade försvit oss inte så mycket men en timma kanske? fanns det inget fixa oss hit o dit, det var bara sätta på sig kläderna o ner till bussen som attan! vi drog till stadium arena tillsammans med hagaskolan&marielundsskolan, dom gjorde massa aktiviteter dock var varken ja eller linda med men vi fikade och tog de lungt o kollade på! bilder kommer sen glömde sladden hos linda men ska ju endå upp dit senare så då kanske får ett videoklipp också haha..

snart ska ja fixa mitt hår lite snabbt o fixa lite här hemma o som ja sagt så ska jag åka till linda,
skriver när jag är i hageby hej så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!