söndag.

jag måste börja med o säga att jag är glad att ni tittar här fast jag inte har hunnit uppdaterat någonting! men de var bara i helgen, ska bli som vanligt igen :) igår var jag hos mamma, jag masserade henne och hon masserade min rygg och mina axlar, vi åt godis chips med dip o läsk och myste framför tv:n, världens bästa mamma! ♥

nu är jag hemma iallafall har precis ätit pomme, fläskfilé och bearnaisesås (?) just nu kollar jag på mitt älsklings program ghost whisperer! får se vad som händer idag, tare lungt förmodligen.. skriver senare puss!

ante kim och jag

marija och jag.

haha kommer mera sen, inte på mig men resten av mina älskade vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!