my sweet 16.

som en del av er redan vet så fyller jag år idag! :D jag har så fina vänner i skolan att dom sjöng för mig 2 gånger, en gång i klassrummet och en gång i matsalen haha såsöta ni är! tack så mycket ♥

skolan gick bra idag, förutom att jag valde bort träslöjd, det var riktiga stora maskiner min rädsla väcktes så det gick bort, engelskan gick bra, jag rose maarit o lite andra fina vänner gick och åt det va soppa och pannkakor idag, dock åt jag soppa.. sen vid kvart i 1 mötte jag upp selma och viccy så drog vi och käka ännu en gång fast då åt jag pannkakor hihi sen kom linda och åt med oss också :) nu sitter jag hemma och väntar på att min syster ska komma hem så hon kan fixa mitt hår, sen ska jag firas skriver senare :D



Kommentarer
frida

grattis ! x)

2010-09-18 @ 13:25:22 | http://friidaadehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!