linda du har förändrats!

blev inget att gå till min kusins skola, blev att stanna hemma och ta det lungt, på stan med min syster sket sig också .. men till hageby ska jag, snart när jag är klar :) min lillasyster kom nyss innanför dörren och säger " linda vad har du gjort? " ja ba va? " jaa du har förändrats, vad äckligt det ser inte ut som du längre " asso vad snackar du om? " jaa du har tagit hål någonstans eller så har du festat i två veckor " du är dum i huvet .. " vadå de känns konstigt jag har inte sett dig på två veckor typ, du ser annorlunda ut " okej? haha hon är konstig min lillasyster .. men saknat mig har hon gjort det märktes, hon kunde varken släppa blicken mot mig eller le haha ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!