lillasyster

aw fick massa sms av min lillasyster där det stog " varför är du aldrig hemma längre :( ? "  .. " varför kommer du inte hem?, varför sover du inte hemma, jag börjar sakna dig, börjar sakna er :( " (mig&min äldre syster) haha stackars pullan hon har varit utan hennes syskon en vecka kanske, men imorn ska jag hem och sova jag vet att du läser min blogg gumman så imorn får du träffa mig igen :) HAHA ..

jag ska tvätta ansiktet sen ska jag och linda sova.. godnatt på er vi hörs imorgon :)



Kommentarer
fridadehliiin

men asso seriöst ni borde vara hemma lite mer aso det är fan långtråkigt hemma utan er ;) <3

saknar er endå. Idag träfade jag dej första gången på 2 veckor , :/

2010-09-24 @ 17:17:38 | http://friidaadehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!