kladdkaka.

skolan gick bra, vi började 10 men gick till hagaskolan för att lyssna på " debatt " olika partier berättade om varför man just ska rösta på deras parti osv jag o mina pullisar satt o as garva åt dom, socialdemokraterna och något annat parti utmanade varandra hela tiden, och självklart hejjade vi på socialdemokraterna! riktigt skön brud

efter skolan drog jag lida och marija till stan o käkade osådär, efter de drog ja hem en snabbis och fixa mitt hår, sedan förde jag mig vidare till hageby hem till linda. vi har precis varit i hc och köpt indgridienser till kladdkaka, så nu ska vi baka och hoppas på att resultatet blir bra :D har med mig min sladd till mobilen så bilder kommer senare puss på er så länge

bild från google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!