jag är så glad!

börjar med låten som fick mig på så bra humör :)



kom till skolan när jag hade redan slutat för dagen, men vad gör man inte? satte mig och jobbade med engelska en timma endå, sen käkade jag drog ner till stan mötte upp linda och marija och fikade


efter stan drog jag och linda hem, just nu är linda hos hennes mamma och jag har dammsugit och fick nyss besök ;) men personen drog efter fem minuter så långvarigt besökt var det inte! tänkte visa er vad jag har på mig idag, lätt klätt, mysigt och riktigt skönt!  

var tvungen att öppna en powerking haha.. ser ni hur mina naglar blev också ;)

skriver senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!