inatt jag drömde..

något som jag aldrig drööömt föruuut!! haha neeee men inatt så hade jag sjukaste drömmen, den är för komplicerad för att förklara..

idag gick skolan galant! hade dans idag, har inte gått på den på tre veckor typ, men lärde mig dansen redan idag och kan inte sluta längta tills nästa vecka! så roligt jag älskar att dansa. efter skolan drog jag och linda o handla hem mat, städade osv.. sen har vi bara suttit o glott upp i taket? haha ne de har vi inte, har tagit det lungt, och träffade även min bror idag och snackade ut lite om allt :) ska nog sova nu är riktigt trött, om jag är snäll kanske jag lägger upp en video imorn och skämmer ut mig när jag dansa idag hahaha.. sånt som märks, godnatt :)

min söta pulla, när vi var och kollade när hennes klass spelade bränboll i folkparken

när vi var o handlade


juste vi var i mc förut idag också haha, i himmelriket!

min älskade bror! finns ingen som förstår mig som du, jag uppskattar allt du gör för mig! Jag älskar dig!

döda mig inte för bilden HAHA..



Kommentarer
Mr trekant

hoppas verkligen att drömmen handla om mig:O

2010-09-30 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!