i love my school

kan börja med att visa mitt schema som ser ut såhär :


ledig på onsdagar o resten av dagarna tycker jag är bra :) .. efter skolan idag så drog jag maarit sara och marija och fikade i coffehouse ett bra tag, satt med filtar och myste snackade lite skit i regnet med tak över huvet osv haha .. nu sitter jag hemma tillsammans med maarit vi väntar på min pulla Linda, vi ska upp till haga en snabbis upp till min mor, sen ska vi vidare till hageby hem till linda! skriver senare puss på er!



Kommentarer
Didi

går du på hagagymnasiet nu vilken linje går du

2010-09-15 @ 16:46:19 | http://editavejsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!