hemma och är helt slut.

jag drog till haga och mötta min syster kimberly, vi drog till pontus hennes kille och där vare lite folk, vi kollade på sverigematchen och dom vann med 2-0 grattis!! .. efter ett tag tog jag spårvagnen till stan, sen bussen hem, måste säga att det är fan i mig 40minus grader ute, snart kommer vinterjacka,mössa&vantar kan jag lova!! inte nog med det jag är helt slut haha kommer sova så gott inatt!! gillas för jag älskar att sova, bästa som finns :D hihi
skönt att träffa min syster igen och bara umgås med henne, det var ett tag sen och har saknat min lilla kimberly.

Det är bra att ni börjar komma igång när det gäller " hur tycker du att din tjej/kille ska vara " jag lägger ut bästa inlägget av det imorgon så vissa utav er får chansen att skriva om ni vill det. så passa på nu! lätta på hjärtat, var inte blyga för som sagt ni kan kommentera anonymt! PUSS PÅ ER MINA BLOGGLÄSARE, GLÖM ALDRIG ATT NI ÄR BÄST!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!