hejdå pappa..

hejsan allihoppa idag blev det en kort dag för mig! åh äntligen är det fredag! min pappa har precis åkt hemifrån, han ska åka till finland idag över helgen! i gonna miss you dad <3 hoppas du har det bra där och att du köper hem något gott hem hihi :D

idag var vi i folkparken, vi tjejer spelade kubb, jag rose maarit och feyruz va i ett lag, sen josefine angelica carolina och ellinor var våra motståndare! vi vann ju såklart ;) haha efter det åt vi fika, sen till skolan åt o sen hem. skön dag måste jag säga, passar perfekt nu när det är fredag, det som inte passar är vädret! regnigt o kallt. uush









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!