hatar att åka buss själv.

skolan gick faktiskt bra idag, vi höll på med folkpartiet nu börjar jag bli van med min klass och tycka om den så ska vi splittras snart :( .. något som var mindre bra va att skolan hade skrivit ut maarit från skolan och sagt att hon hade kommit in i kungsgård på handel, men hon har inte ens sökt in dit? haha men de håller dom på att lösa..



efter skolan drog jag hem, och vad tror ni händer? en av mina största rädslor är att åka buss själv, har precis blivit van och verkar helt okej, nae då sitter en äcklig gubbe bakom mig och taffsar i mitt hår? jag kollade bak på han och han log?? sen lutade jag mig fframåt en stund då gjorde han ingenting och ja tänkte "men nu är det okej" och lutar mig bakåt, nae men då fortsätter han att pilla o taffsa!!! jag drog bort huvudet hela tiden men idioten fattade inte och fortsatte, så jag var livrädd när jag skulle gå av trodde han skulle följa efter mig eller nått, men som tur va fortsatte han bort mot sjukhuset, snubben måste sitta inne på psyk eller nått, mentalsjukhus passar perfekt till sånna som han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!