godnatt

nu har vi båda linorna duschat och är alldeles strax klara för läggdags, linda håller på att platta håret och jag kollar runt lite på internet, som jag sa i inlägget innan så skulle ja diska när linda va i duschen, o de gjorde ja hon blev jätte glad hihi, måste ju visa tacksamhet :D

blir att gå upp tidigt imorgon fixa sig sen ta bussen till skolan, efter skolan ska jag hem en snabbis sen ska jag hit igen, senare på kvällen kommer det folk hit och vi ska se på idol. det startar ju imorgon :D nu ska vi fixa klart allting för kvällen sedan gå lägga oss, godnatt på er kära bloggläsare! bilder från idag/ikväll kommer upp imorn.



Kommentarer
~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

natti natti :)

2010-09-07 @ 03:15:40 | http://vackrasol.blogg.se/
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: natti natti :D

2010-09-07 @ 07:12:57 | http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!