fika, äta, fika!

tackar så mycket anonym :) & emelie nej det gör vi absolut inte haha största rädslan jag har haft på ett bra tag! men klockrent vare, ett minne för livet, som kunde tom ta livet av oss HAHA! <3<3

jag och linda drog ner till stan förut och fikade med min kusin i coffehouse, linda drog hem och jag o min kusin var på demonstrationen mot SD i hörsal. efter det drog vi till stockholmsrondellen och käkade mc! efter det drog jag och min kusin och hennes kompis rikard och fikade i espresso house, sen drog jag hem till mitt andra hem i hageby hos linda haha, det har blivit mitt andra hem! så vi har bara tagit det lungt, kollat på scarface haft mysigt oså. blir ännu en natt här haha men imorgon blir det att sova hemma för första gången :( .. på en vecka må jag tro? bilder kommer imorgon!

slänger upp en gamal bild när jag inte hade tandställning haha..


.. baby you're the best i ever had



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!