don't drink and drive!

inga lektioner för mig idag, men det är väl inget ovanligt? ;) imorn är jag ledig också som alla andra onsdagar, hur skönt som helst! kan det bli bättre? ne tror inte de ..

idag hade vi föreläsning i hagagymnasiet där vi lyssnade på en tjej, hennes mamma blev påkörd av en förare som hade stulen bil och även var onykter, hennes mamma blev allvarligt skadad ..

så det var det vi höll på med idag, snacka om att man inte ska åka bil med någon som är onykter eller påvärkad inom narkotika .. sen fick vi även lära oss hur man tar sig ur en bil när den har voltat, så vi fick sitta i en bil när den va upp o ner med bälte osv sen fick vi klara oss själva, gick rätt bra faktiskt! sen fick vi känna hur det var att krocka, men i 7km i timmen hehe bilder kommer när jag kommer hem för dock har jag ingen usb kabel med mig!


moster saknar dig mer än allt annat. du är mitt liv! min ängel. jag offrar alllting för dig, hela mitt liv, jag längtar att få krama dig och höra din röst igen min älskade bebis, jag älskar dig mer än allt annat på hela denna jord, du är mitt hjärta!



Kommentarer
Anonym

du är så söt ;o

2010-09-21 @ 20:44:57 | http://emelielofquistt.blogg.se/
emelie

hahahah så vi åker aldrig bil igen me duvet ;) hahahaha shit nojjan.se :D <333

2010-09-21 @ 20:55:43 | http://ejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!