bästa kommentaren.

jag tycker att det allra viktigaste är att man kan lita på varandra. det ska t.ex. inte spela någon roll om du är med 100 killar eller om han är med 100 tjejer för du vet helt enkelt att för honom är det Du eller ingen. (okej, kanske inte var bästa exemplet men ändå..)
sen antar jag att det är han som ska göra att du somnar varje kväll med en bra känsla i magen och att du vaknar nästa morgon med ett leende på läpparna :) att veta att någon älskar dig för den du är och att du är omtyckt, kan det finnas en bättre känsla än det?
en pojkvän behöver inte vara som en bästa vän som du kan berätta aaaallt för, en pojkvän är den personen som kan ge dig de lilla extra som dina vänner inte kan ge dig. något helt underbart! :)
svårt o förklara, låter lite för hollywood film aktigt nästan haha, men jag hoppas att du fattar!

tycker denna kommentaren också är värd att publicera :
behandla en med respekt, trevlig och ödmjuk. kunna skratta med mig, lyssna framförallt och finnas där.



Kommentarer
emelie

hihihi ;) den sista va ju min haha:D <3

2010-09-06 @ 13:32:06 | http://ejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!