äntligen hemma.

nu ska jag se på äntligen hemma .. haha ne det ska jag inte! nu är jag hemma efter en vecka hos min pulla. skönt att vara hemma på ett sätt men tråkigt, vill vara mera hos min pulla ju hihi. har precis ätit, ska hoppa in i duschen efter jag är klar med inlägget sen ska jag sova. godnatt mina kära blogg läsare! :)

igår i skolan på don't drink and drive.





igår på demonstationen mot sd.


när jag och kusin drog till mc


när vi sen drog och fikade


ah jag vet fråga mig inte om sockret hahaha




och nu innan jag åkte hem så tände jag och linda fina ljus på balkongen och hade det mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!