4 frågor besvaras

fick några frågor från " mr trekant " ( mohammed digitalminne )

1. vilket av dina 3bröst verkar killar attraheras av mest?
svar : den tredje jag har på halsen.
2.har du nångång råkat strypa dig själv med en hårttoffs?
svar : faktiskt så har jag råkat gjort det.
3.tror du att du levde i ett akvarium i ditt förra liv?
svar : kan vara mycket möjligt.
4.tror du isf att det är därifrån fu fått ditt minne?
svar : kan också vara mycket möjligt, eftersom jag har kort minne, ( fiskminne )
mvh-Mr trekant

hoppas du fick svar på dina frågor! hahaha bara han och jag som förstår .. nu säger jag godnatt, blev ett sista inlägg endå. ska upp om 3 timmar ungefär, skönt o få sova lite iaf, haha godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!