update.

Hejsan! har ni saknat mig? haha nej jag har inte försvunnit, eller från internet har jag gjort det, är hos mamma nu så därför har jag inte uppdaterat. hon har nämligen ingen data för det är de värsta hon vet. men ska tvinga henne skaffa en data för jag klarar mig inte utan.

igår var mina kusiner hos mamma har saknat dom så mycket, o inte nog med de så var min systers son där, mosters lilla ängel! jag blev så glad när jag träffade han så jag fick glädjetårar!

jag och min kusin!

och mosters lilla hjärta!

min mamma är inte riktigt frisk, igår när vi skulle sova börade hon sjunga massa knasheter och jag dog av garv, va tvungen att filma henne, de här är bara en liten del av vad hon sjöng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!