Page?

Och innan jag börjar skriva vad jag menar med min rubrik så är det inte att jag ska klippa mig page!

Utan jag drömde om att Tyra banks klippte mig page jag skulle bli en mini " rihanna " hahaha. Med röd nyans i håret, det blev riktigt snyggt, men jag skulle inte kunna tänka mig att klippa mig så. Vet inte varför jag drömmer om att jag klipper mig olika frisyrer ofta? först sidecut och nu page? vart vill mina drömmar komma fram till? att jag ska fixa frisyr? att jag ska våga testa saker i livet? vet inte ..



Page är riktigt snyggt, på rihanna. Men jag har alltid haft långt hår, blir rädd av tanken på att jag ska klippa mig kortkort. Blev rädd när jag bara klippte mina toppar vilket behövdes.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!