natasha

Va hos min mormor där min mamma var, efter ett tag kom min morbror hans tjej, hans tjejs mamma och mina 3 kusiner! en utav mina kusiner va nyfödda natasha som var hur underbar som helst, så vacker hon var min lilla ängel. sa till min mamma hela tiden " ge mig henne " och " kan jag få hålla henne " till slut fick jag hålla henne hela kvällen och jag sövde henne så hon sov i min famn min lilla ängel. efter ett tag drog dom så pappa och lillasyster hämtade upp mig och mamma, men dom skjussade mig till min fru! och här ska jag sova tills söndag. kommer bli en fin helg känner jag på mig :) nu ska jag fixa lite innan linda kommer hem, hon är över hos grannen, skriver senare!




Ännu en gång : Välkommen till världen min underbara kusin! vi i tjocka släkten ska ta väl hand om dig! våran vackra ängel ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!