magen ropar

.. EFTER MAT!! jag är så jävla hungrig, konstigt med tanke på att jag inte har ätit som jag ska, igår åt jag bara frukost hos frugan och chips hemma, sen har jag inte ätit något mer sen dess så inte undra på att magen kurrar. Så nu sitter jag och väntar på att min syster ska bli klar med maten, spagetti och köttfärsås blir det! muummss ..
Mensvärken hindrar mig från att äta, jag har så ont att när jag tänker på mat så mår jag illa. men jag måste ju äta :) juste en vän kom förbi och tog en kaffe och vi snackade lite. nu ska jag kolla vidare, skriver senare!

en plats jag verkligen saknar ...






Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!