Jag försöker.

Svar till anonym : Nej jag har inte slutat röka, men jag har lovat mig själv att jag ska sluta eftersom jag har dans,idrott&gymmar. Det kommer bli svårt, men det får bli min utmaning, det är ett måste nu när jag har börjat hålla igång, ingen bra ide och röka då.


Nu har jag precis duschat mycket skönt! sitter i soffan med datan i knät med min morgonrock och funderar på om jag ska göra en kopp te och snutta på? ja låter som en bra ide :) vad som händer idag vet jag inte riktigt än, men ska till min fruga senare ikväll.
skriver sen!

Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!