im home.

Ja ni såg vad det stog. jag är hemma och sover faktiskt hemma idag, får se om jag gör det resten utav veckan också .. sånt som märks!

jag åt för en stund sen, så nu sitter jag framför tv:n med datat i knät och snackar med en gammal vän, åh vad jag saknar han min lilla snopp. vi var som bästisar i min förra skola :( så funderar på att dra förbi där någon dag nu i vecka så jag får träffa han och hälsa på övrigt folk där. kanske slänger upp ett inlägg innan jag lägger mig, får se annars hörs vi imorgon! :)

Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Micaela

SV: Åh vad mysigt :) Jo lite samma här, haft filmkväll 2 kvällar i rad ;) Händer i veckan då?

2010-10-17 @ 22:43:59 | http://micaelabergne.blogg.se/
Micaela

SV: Okej, ja men det lät ju kul i alla fall =)

Nej vet inte riktigt, ska träffa min blivande chef och lite sånt! =)

2010-10-17 @ 22:52:42 | http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!