heeelt död.

Måste börja med och säga tack till alla för en grym kväll! allt va skit bra förutom att det blev massa tjaffsa och bråk, men det lönade sig till slut som tur va. och så kan jag fortsätta med att säga att jag har inte hunnit uppdatera för vi har haft besök av olika personer hela tiden, och vi var hos selmas syster och firade henne med mycket bra folk. just nu ligger jag i sängen hos frugan, selma tony och linda är och handlar, kände att jag stannar hemma eftersom jag har sån otrolig mensvärk, vill bara sjunka under jorden :( bilder kommer senare ikväll!

it seems not real, it's more fake ..

Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!