har lämnat dom ..

Nu har jag precis kommit hem, ligger i min säng helt död. mensvärken tar verkligen kål på mig :( skönt att vara hemma men tråkigt att ja va tvungen att behöva lämna mina pullor selma linda tony och dani.. men det är inte hela världen!

häromdagen när jag linda och rose skulle till stan på kvällen ser vi brandbilar och poliser i full fart, och nyfikna som vi var så spran vi självklart efter, då vare en bil som brann, lukten var ju inte speciellt underbart, det luktade bränt gummi, jag och rose fick ont i huvet av luften och vi alla stog och hostade av röken .. men det släcktes så bilen hann aldrig explodera som vi stog och väntade på haha.. så vi drog hem och la oss efter det hade ordnat sig igen.


inte den bästa bilden, men alltid något! rose sa till mig : linda NT har inte kommit än ta bild och skicka in så får du caash! jag svarade : ser det ut som att jag har någon systemkamera? kommer ingenstans med de här haha..
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!