ååhnej

Godmorgon! idag vaknade jag faktiskt med tårar i ögonen, jag drömde att jag var gravid och fick sedan missfall usch det var inte roligt kan jag säga! på tal om missfall så fick min syster det nydigen :( jag som blev så glad över att jag skulle bli moster återigen! men men hon ska jobba på det igen, hoppas på att det blir snart!

Annars mår jag bra? nej inte så värst, jag åt knäckemacka igår hos frugan och kände att det fastnade som ett äppelskal mellan näsan o gommen. har ni fått så förr? aja det fick jag igår och idag är jag sjuk. jippiie!! att jag just skulle bli det nu när jag är ledig resten av veckan? men jag hoppas verkligen inte att det kommer hindra mig från mina planer. nu kurrar magen så jag ska äta frukost hej på er så länge :)



jag tror jag aldrig har saknat två personer så mycket som jag saknar er mina änglar! ni betyder allt för mig, lider av ni båda bort långt ifrån mig :( förut var det liksom bara jag ska dit o hälsa på efter skolan tex. nu måste man be er åka in till stan. och det tar kål på mig, jag klarar mig inte utan er, ni får mig att kämpa vidare, ni får mig att vara lycklig! tror inte det finns någon lyckligare moster&faster som jag är till er. om det nu skulle vara så så skulle jag kunna offra mitt liv för er mina älsklingar, jag älskar er båda av hela mitt hjärta! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!