Trötter

Skolan idag gick faktiskt riktigt bra, jag somnade ganska sent igår och vaknade tidigt, det var bara att äta frukost klä på sig, fixa sig lite smått dra till stan o möta jonna och åka till skolan, vi hade ju faktiskt dans idag vilket är lika roligt varje gång, vi håller på med en ny dans faktiskt. Dom ska ha dansuppvisning och jag vill ju så gärna vara med men det beror på jonna utan henne dansar inte jag haha, så ska se om jag kan försöka få henne att gå med på det .. nu ska jag sova en stund tror jag, är riktigt trött mina ögon bara hänger, vi hörs senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

är du hårig där nere:a de du

2010-11-15 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!