tidsfördriv

Bara för att kärringen emelie jävel skicka något äckligt sms så gör jag dett test för att komma på andra tankar.

Jag kommer från: norrköping
Jag heter: linda

När fyller du år? 16 september
Tycker du om någon just nu? ja faktiskt :*
Om sex månader:
är det en månad innan jag åker til turkeeeeeeey

Jag samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, håller det oftast för mig själv. men annars mina vänner, och dom vet vilka de är.
Gillar du golf? Nej såå långtråkigt ..
Vilken tid gick du upp idag? vid 2 någongång
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes
Har du sovit ensam inatt? nej hähä
Har du strumpor på dig nu? nej

Hur svarar du i telefon? aa hallå

Vad ska du göra ikväll? sova haha
Vad ska du göra imorgon? skola, dans träffa min ängel!
Var vill du bo när du blir stor? vart som helst där mina barn kan vara trygga :)
Är det okej att gråta? Jaavist
När grät du senast? det var ett tag sen
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren såklart
Laddar du ner musik och film från internet? ah ibland
Skulle du göra om du vann en miljon? sånt som märks thehe

Bär du glasögon eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

Har du piercing? japp
Har du tatuering? nej men vill ha
Vill du gifta dig? JA!

Vill du ha barn? JAA!! 
Solar du ofta? nej men ska börja göra det, börjar bli krita haha
Är du bra på att laga mat? nej men om jag väl går in för det och vill så går det ;)

Gillar du att dansa? nej jag älskar att dansa haha

Hur vig är du? inte så vig, har varit och jag ska bli det igen.
Vilken är din favoritglass? isglass
Tror du på ett liv efter döden? svårt o säga, ibland gör jag det och ibland inte

Bor dina föräldrar tillsammans? nej ..
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? brun/gröna
Vilka hårfärger har du haft? blond HAHA och ljustbrunt/mörkbrunt&svart typ haha
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Japp
Är du beroende av något? njaaaaaaaaa
Senaste låt du hörde? will always love you - nick pitera
Brukar du bädda sängen? ah typ varje dag hihi
Har du kysst någon den sista veckan? japp :)
Vem kramade du senast? min pappa
Var du glad igår? jaa och inte bara glad, utan överlycklig :)
Sminkar du dig? kan hända ibland när jag känner för det
Känner du dig värdelös? nej då hihii
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

måste ba fråga svenska eller utlänska killar när de gäller seriöst förhållande gifta barn o sånt ?

2010-11-16 @ 04:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!