svar till kommentar

Hejsan Trilla in här av en ren slump o vill säga att du har en fin o intressant blogg! Kan du berätta mer om din familj oså? Hur många syskon oså lite om dem? för hänger inte riktigt med när du skriver att du är med systrar o bröder, verkar vara typ 100 av varje Skulle vara rolig kram


Svar : Hejsan, tack så mycket jag hoppas du gillar den och följer i fortsättningen! Jag har 4 syskon. Två utav dom har barn. Min äldsta syster som är 24 har en son på 6 år och min bror på 23 har en dotter på 3 år, sen har jag en syster till som är 17 år, sen är det ju jag, 16 år, sen så har jag en lillasyster på 13 :) Det känns ganska rörigt och att vi är många, men så många är vi inte, men en stor släkt kan jag lova att vi har hihi.

Jag har skrivit i min blogg tidigare om en bror, då menar jag inte min riktiga utan en kille som är som min riktiga bror. Vi har känt varandra i 7år och han är verkligen som min bror, jag ser han som det men tyvärr är inte sanningen alltid som man hoppas att den ska vara . Hoppas du fick den informationen du sökte efter, ta hand om dig kram :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!