Strepsil

Imorse vaknade jag och hade jätte ont i min hals, men jag sket i det drog till skolan och drack te och hoppades på att det skulle gå över men nej, drog på lektion och jobbade jätte bra! :D åt med mina pullisar, hade damp i spårvagnen och såg ju dock jultomten i stan HAHA eller det var riktigt lik honom iallafall. Nu är jag hemma och har fortfarande ont i halsen tog en strepsil förut men det gick inte över .. det bedövde bara tungan så nu dricker jag te och hoppas på att det ska hjälpa..
trodde de skulle smaka jordgubb, men det smakade hostmedicin typ haha en blandning av lakris och mint
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!