släng kyss

Blev inget till inlägg igår, jag duschade och somnade på direkten..
Skolan gick bra idag, dock dansade jag inte som jag har längtat efter hela veckan, fick inte liv i jonna, har ringt henne hela morgonen men hon varken svarade eller vakna, så jag jobbade engelska istället för dansen. sen åt jag och drog hem! fick en fet kyss av selma haha hon hade läppstift så det fick jag gå runt med ett tag haha.
nu sitter jag bara hemma har precis kollat på top model, åt förut när jag kom hem och nu har jag som en klump i halsen? vet inte varför haha obehagligt om inte annat.. får se vad som händer idag, i vilket fall som helst så skriver jag senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!