RYCK!!

Godmorgon Godmorgon! vaknade för en sisådär en timma sedan, har precis ätit frukost. Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med mina syskon, min pappa kom hem efter 2 någongång vid 3 tiden ungefär jag blev glad över att han kom hem med ett leende han hade alltså haft roligt ute med sina jobbarkompisar :) Något som kommer irritera mig hela dagen idag är mitt vänsteröga. Ögonlocket rycker fan hela tiden och jag får damp! Har lust att ladda en fet knytnäve och slå in ögat så det slutar rycka någongång hahaha. fyfan så irriterande! ae nu ska jag göra annat skriver senare



Kommentarer
guevacci

aha okej goodie =) haha eller hur, coola som helst :P

2010-11-27 @ 15:26:27 | http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!