onsdag

Nu har jag precis vaknat, dock sov jag inte något bra inatt, höll på somna men så bankar min syster i väggen i sömnen och pratar loss så det gick inte att sova alls, men jag somnade vid 8 någongång och nu är jag helt slut, vill sova mer men kan inte eftersom det är skola imorgon så kan inte vända på dygnet heller .. men det löser sig senare ikväll!

vad gör jag nu? jo just nu dricker jag te, dock inte det godaste eftersom det fanns bara två socker bitar kvar .. så det smakar ingenting buhuu :( ska snart fixa iordning mig så får jag besök hihi! skriver senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!