omg min syster svimma

Jag min syster och hennes kille satt vid matbordet och åt pannkakor, min syster kille ströp min syster och hon svimmade, hon var borta 5 sekunder kanske och vakna upp och minns knappt någonting HAHA jag garvade så jag tjööööööt! det var inte meningen att hon skulle svimma .. ae det var roligast idag hahaha kan inte sluta tänka på det, skrattar så fort jag tänker på det, det var roligt kan jag lova.. nu sitter vi tre i soffan och kollar när robin ( systers kille ) spelar tv spel, får se vad som händer idag om jag får besök eller inte.. nu ska jag klä på mig och städa rummet lite smått (sitter fortfarande i morgonrock HAHA,) vi hörs senare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!