olycka vid mig

När jag skulle ut och möta jonna så såg jag massa blåljus en bit från där jag bor, jag kunde inte låta bli, jag sprang dit och bad jonna komma dit, det var typ en motorcykel som hade krockat med en bil.. hela framkåpan var helt paj och motorcykeln var inte mycket kvar av, jag är ju som jag är, kunde inte låta bli att fotta!





bättre bilder & läsa kan du göra på : http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6401752


Nu är jag hemma iallafall från kylan, gick och träffade jonna vi snackade lite osådär, sen drog hon till ljura och jag hem, har precis druckit upp mitt te, så nu sitter jag och snuttar på godis och kollar på beck - gamen :)

Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!