ohoooooooooo

Nej nu blir jag irriterad! :( skrev värsta långa inlägget, och det blev jätte bra, så råka jag trycka ner hela skiten. skitkul .. får jag börja om igen då

Kom precis hem, har varit och handlat med min pappa och lillasyster, hittade ett par jätte söta skor! hade panik för jag visste inte om jag skulle välja mellan rosa eller bege, men det fick bli bega. Skolan idag gick väl bra, jag och jonna drog och gymmade, vi var inte taggade som vi brukar vara, för vi tränade bara i en och en halvtimme, men det var ett hårt pass! för jag känner redan av träningsvärk i armarna haha inte roligt men vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga ;) får se väntar på att tacosen ska bli klar, är vrååål hungrig! skriver senare.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Elin

vart tränar du?:)

2010-11-13 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!