Ni är bäst.

Nu har jag precis kollat klart på kenza & tyra show, och jag kan säga det att mitt hjärta pumpade hårt när dom skulle dyka ner för hajjarna och bland alla fiskar, jag skulle aldrig våga göra det, så jag ser upp till dom där tjejerna riktigt mycket! modiga bruttor HAHA.

" Ni är bäst " ja då menar jag alltså er, mina läsare! ni har gjort min dag idag faktiskt, älskar att få massa kommentarer utav er, jag blir så glad! fortsätt med det :) ..

Jag hade tänkt att jag ska gå och äta kvällsmat nu med min syster och hennes kille, och sedan sova, med tanke på att det är skola imorgon, upp tidigt osv.. inte nog med det, DET ÄR FREDAG! vilket innebär träning för mig och  jonna på gymmet, imorgon kör vi gärnet gumman. så detta blir mitt sista inlägg för ikväll men vi hörs som vanligt imorgon igen, Godnatt på er sunshines, ni är bäst glöm inte det ;)

bild tagen igår.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
bex.

gud ja är as sugen niu :( och de är ditt fel ! xd

2010-11-18 @ 22:48:16 | http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!