Mobil i lera.

Jag min syster och hennes kille åkte upp till mamma ett tag, även min äldsta syster och hennes son kom dit. När vi skulle åka hem märkte min äldsta syster att hennes mobil inte var med, så vi åkte tillbaka till haga och där låg hennes stackars mobil i leran och det spöregna haha


iallafall vi åkte hem igen efter vi hämtade upp hennes mobil, och då kom min syster kille på att han hade glömt sitt snus och sin mobil hos mamma så det var bara att åka tillbaka till haga igen och hämta det hahaa. sen åkte vi hem. äntligen! så jag har bara varit hemma för det mesta idag och tagit det lungt, behövdes efter detta skit väder. nu sitter jag och kollar på One three hill serie med familjen, skriver senare puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!