mätt mätt jag är jävligt mätt

Nu har jag precis kommit hem efter en trevlig kväll med familj & släkt. Jag och kusin drog ner på stan och käkade och letade efter ett par shorts i timmar som vi aldrig hittade, sen drog vi upp till haga och mötte upp farbror o kusin, sen drog vi till farmor & farfar och firade farfar som fyller år idag, grattis! :) vi fikade lite o sådär strax efter det kom min pappa och mina syskon på plats. Vi blev kvar där till 8 någongång, så skjussade vi min lillasyster till mamma och min storasyster till hennes kille i söderköping.

vad jag ska göra resten utav denna kväll har jag inte en aning om,
får se men skriver senare som vanligt :)







Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!