Lördag 6 november

Hejsan hoppsan! Man går och lägger sig när det är mörkt och vaknar man så är det mörkt haha.. det märks värkligen att vintern är påväg. det blir mörkt snabbt och blir bara kallare och kallare. Tänk att det är bara en månad kvar tills julafton&nyår. Tiden går riktigt snabbt ..

vet inte vart jag ville komma med detta, det bara flög upp i mitt huve. Får se vad som händer denna lördag, ska till klocket tror jag och ta hand om min nyfödda kusin så hon får lära känna mig lite, eftersom jag ska vara barnvakt åt henne i december. 

min vackra ängel.
 
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!