ler du så ler jag

.. denna låt passar perfekt till oss <3

Ler du så ler jag
Är du glad så är jag

Kan inte sova, du finns i tanken hela natten//
Jag tänker på ditt leende och tänker 'du är vacker!'//
Du gör mig glad o ler du så ler jag//
Du får mig o må bra så är du glad så är jag//
Ge mig en chans och jag ger dig allt du vill//
jag ger dig hela mitt hjärta om du ger mig halva ditt//
Min kärlek, du är den enda som är värd den//
Du är nått för alla men för mig är du världen!//
Till något bättre har du ändrat mitt beteende//
ditt leende, passar perfekt till ditt utseende//
Hela du är underbar, du är perfekt!//
Så det är väl inte konstigt att jag föll direkt?//
När jag såg dig, jag tänkte direkt 'jag måste få dig!'//
Jag undra vad du hette men jag våga inte fråga//
Från första sekund gjorde du mig stum//
Jag tog det lugnt men jag tänkte 'det är hon!'//

refräng

Jag tänker ofta på oss två tillsammans, vet du det?//
Har du en aning om hur vacker du är?//
När du finns vid min sida är känslan den bästa//
Jag ser en bild av oss två 'prinsen ocn prinsessan'//
Jag vill ha dig, runt mig, i min famn//
Men vad jag än gör så är jag inte han//
Han som du tänker på, Han i din dröm//
Jag är bara någon, någon som du glömt//
Fan, jag tänker på dig hela tiden//
Du lyste upp min värld när det var bara mörker i den//
Du är den enda som finns i hjärtat nu//
Du, du, du och bara du!//
Så låt mig älska dig, låt mig göra dig glad//
Du gjorde mig lycklig jag vill göra samma sak//
Men kom ihåg jag finns alltid här//
Vad som än händer glöm aldrig bort din käz//
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

åh fin text ! :D

och fin blogg!

2010-11-25 @ 21:42:42 | http://somethiing.blogg.se/
Nina

är du tillsammans med Brandon Cortes? :D

2010-11-28 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!