Klockren kväll igår

svar till elin : jag tränar på world class :)



Kvällen började med att jag drog ner till stan och mötte upp madde zorana och maja, vi drog till hageby och mötte upp ett par stycken till. sen drog vi till en lokal med mycket trevligt folk, sen kom resten utav tjejerna som vi hade väntat på hela kvällen, nittan rreze och maarit!

vi hade det riktigt roligt tills det blev slagsmål. en slog en annan sen började alla slå alla, så alla fick dra ut då blev det mera bråk där utanför vi var lite mer än 70 pers. och varför jag vet det var för jag räknade HAHA! .. ne men så drog jag och brudarna till stan och var där ett tag, så mötte jag upp kusin, skulle egentligen hängt med hem till nittan men jag hade som ansvar att ta hem min kusin i skydda händer, så jag och min kusin kom hem vid halv 3, satt och väntade på bussen i 50 min .. riktigt kallt men de kanske behövdes, för jag och kusin pratade ut om ganska många saker! jag tackar bara för kvällen igår, och det var riktigt roligt att träffa alla ansikten som man inte har träffat på länge, och brudar ni gjorde min kväll :)


blev inga bilder från igår, men det kommer väl vart efter
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
sophia

tack hjärtat för igår , det va skönt att prata med dej kusini ! älskar dej <3

2010-11-13 @ 17:27:56 | http://dehlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!